close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

חמש סיבות להפרד מן המשקפיים ולעבור לעדשות מגע

מערכת שורשה אדר, תשעה24/02/2015

למה כדאי לכם להשתמש בעדשות מגע

תגיות:
עדשות מגע הן אלטרנטיבה נהדרת למשקפיים והן מציעות יתרונות רבים בהשוואה למשקפיים. בניגוד לאמונה הרווחת, עדשות מגע יכולות לתקן בעיות ראייה רבות, כולל אסטיגמציה שגורמת לראייה מעוותת.

עם ההתקדמות הטכנולוגית, אפשר היום להתאים עדשות מגע כמעט לכל אדם. עדשות מגע יכולות לתקן קוצר ראייה, רוחק ראייה, אסטיגמציה ואפילו פרסביופיה. גם עדשות מולטיפוקל זמינות היום לאנשים שזקוקים לעדשות דו מוקדיות כדי לעזור להם לראות גם מקרוב וגם מרחוק.

עדשות מגע מסווגות לא רק לפי תיקון הראייה הנדרש, אלא גם לפי משך הזמן שבו אפשר להשתמש בהן. לדוגמה, עדשות מגע יומיות אפשר להרכיב רק במשך היום. אופן השימוש הנכון בעדשות אלה מחייב להסיר אותן, לנקות ולאחסן אותן בכול ערב. יש גם עדשות יומיות חד פעמיות בהן משתמשים במשך יום אחד, ובערב משליכים אותן לפח. למחרת בבוקר פותחים זוג עדשות חדש. ויש עדשות שמחליפים כל שבועיים, כל שלושים יום או כל שלושה חודשים. עדשות אלה חייבים להסיר, לנקות ולאחסן בכול ערב.

הנה חמש סיבות מדוע כדאי לכם להיפרד מהמשקפיים ולעבור לשימוש בעדשות מגע:
  • עדשות מגע מאפשרות ראייה טבעית והן לא מסתירות את שדה הראייה.
  • כשמשתמשים בעדשות מגע, אין הפרעה כתוצאה מסנוור או מהשתקפויות.
  • שלא כמו המשקפיים, עדשות מגע, לא דורשות רכישת מסגרת אופנתית יקרה חדשות לבקרים.
  • עדשות מגע לא מתמלאות באדים ולא מטשטשות את הראייה שלכם.
  • עדשות מגע לא משנות את המראה הטבעי שלכם.

עדשות מגע – טרנדים עכשווים
אם השתכנעתם, וגם אתם רוצים להחליף את המשקפיים בעדשות מגע, איך תדעו איזה סוג של עדשות מתאים לכם, ומהו משך זמן השימוש בעדשות, שמתאים לעיניים שלכם? ובכן, בדרך כלל רופא העיניים הוא זה שיחליט אילו עדשות מגע הן הטובות ביותר עבורכם בהתאם למצב הראיה וגם לסגנון החיים שלכם.

בין המגמות הפופולריות ביותר בקרב מרכיבי עדשות המגע, אפשר למצוא את עדשות המגע בהתאמה אישית. עדשות אלה משנות את הצבע והצורה של מרכיב העדשות. ואכן, המגמות החמות ביותר בעדשות מגע הן עדשות צבעוניות שמאפשרות לשנות את צבע העיניים שלכם.

עדשות אלה מתאימות לא רק לאלה שזקוקים למרשם מרופא העיניים כדי לתקן את בעיות הראייה שלהם, אלא גם למי שמחפש קצת כיף ושינוי. אין צורך במרשם כדי לרכוש עדשות מגע צבעוניות כשכול המטרה הוא לשנות את צבע העיניים. רוב העדשות האלה מספקות מראה טבעי לעיניים שמשנות את צבען. אפשר לבחור בעדשות מגע שישנו את צבע העיניים שלכם באופן דרמטי. למשל, מעיניים חומות לעיניים כחולות או ירוקות. וכך, ממש כמו שמי שמרכיב משקפיים יכול מדי פעם להחליף את המסגרת כדי להיות אופנתי, גם מרכיבי עדשות המגע יכולים להשתעשע בעדשות מגע שיחליפו את צבע עיניהם הטבעי.

הכתבה באדיבות ACUVUE
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה